úterý 13. srpna 2013

Vítejte v mém snu!

Úvodní články jsou pro mě to největší zlo. Vlastně ve všem je nejhorší začít. Pak už to jde samo... 

Takže, na začátek bych mohla říct něco o sobě a o tomto blogu.

Jmenuji se Hana, ale klidně mi říkejte Fidorko. Vystupovala jsem již pod spoustou přezdívek, jako například Monicandy, Hanoosek, Stoona Fletcher, Fiorana a tak dál... Ale zpět k tématu. Je mi 15 let a bydlím blízko Brna. Ráda píšu, fotím, jsem focena, hraji (divadlo, na klavír, flétnu, kytaru, na nervy...), jsem s přáteli a pak je tu spousta dalších věcí, které nemá cenu vypisovat.

S blogařením jsem začala, když mi bylo asi 9 let. Do teď jsem prostřídala minimálně 30 osobních nebo i společných blogů.

Tento by měl být především o mně a o věcech, které mě zajímají. (A které by teoreticky měly zajímat i vás.)

Doufám, že alespoň pár z vás v mých článcích najde něco, co je zaujme a budou se sem rádi vracet. :)





4 komentáře:

  1. I když tě tak strašně nesnáším kvůli tomu, jak jsem z tebe zakomplexovaná :D ♥
    tak ti přeju hodně štěstí do začátku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se sem občas podívám:). Zatím ti můžu jen popřát hodně štěstí v blogovém světě a hodně čtenářů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. :)
Určitě ti ho oplatím.
Stav se zase :)